Friday, December 10, 2010



memang benar ape yg dikatakan org terdahulu ... "yg bersama akan berpisah" masa saje yg akan menentukan segala nya ... apa yg dicari dlm hidup ini?? bg aku , kejayaan dan juge cita2 ... aku dh xmampu utk mencari cahaya pd impian aku , tp terdaya aku hanyelah mendakap peluang dan juge ape yg terhidang didepan mate , walaupon ak terpakse berkorban segala nye yg mungkin aku akan menyesal utk kembali pd waktu serta keadaan sebagaimana yg tersedia ada sekarang ...

segala keseronokan serta kebahagiaan aku terpakse hentikan utk sekiteka waktu , semua nye bermula pd hari esok (11.12.2010) . aku terpakse berjauhan dgn teman2 , keluarga , saudara mara dan juge kepada sesiapa saje yg mengenali diriku ini ... walaupon ianya sekadar permulaan utk aku melangkah pergi , tp aku akan cube buat yg terbaik , walaupon aku terpakse menitiskan airmate insan2 yg aku syg sgt5 dr dunia hinggelah akhirat =(

pergi nye aku esok hari adalah utk menerjah kejayaan dan juge mase depan aku sendiri demi kebahagiaan dan juge utk insan2 yg aku sanjungi ... aku telah sedar dari lena kelalaian aku utk mengalihkan matlamat aku pd dunia yg baru ... dan ini lah cahaya nye .. aku kan cube utk mengenggam keramat doa2 yg mengharapkan kejayaan aku dikaki useha insan yg kerdil ini ...

segala kesedihan dihati , kemalasan dijiwa akan ku buku dan selitkan pada pohon keazaman yg akan aku tanamkan disudut kejauhan dari keseronokan duniawi yg sebentar cume ... mungkin ini yg pertama dan yg terakhir kali nye aku berpasrah , sekiranye aku dilambai curahan rezeki diatas matlamat yg aku cube cari .. aku xkan berpaling utk terus kesane dengan senyuman walaupon dihimpit rase sayu dihati ... seperti panati yg mengalir , lautan yg meluas segala keperitan aku akn cube hadapi atas name ALLAH dan juge kehidupan ini ...

utk sekian hujung nye secebis luahan ini , aku bermohon ampun sebanyak2 nye pada keterlanjuran yg pernah dibuat.. sesempurne manusia 2 ade keburukan nye .. segala2 nye akan ditentukan pada hari esok , jika aku BERJAYA , bermula perjalanan yg baru dalam titian restu utk sejuta pengharapan . jika aku GAGAL , mungkin aku akan menerima lebih dr ape yg cube utk aku perolehi ini ...

AKU AKAN CUBE YANG TERBAIK !!
ITU JANJI AKU UTK SEMUA YANG MENGHARAPKAN ...

amin ... amin ... amin ... yarobbal alamin ..

created by : kesedihan yg melanda =(

(fadhil@alam kasia@fadhil fanantara)

No comments:

Post a Comment