Friday, December 3, 2010

aku ditakdirkan untukmu


ASSALAMUALAIKUM SAYANG......
syukur sgt3 dpt kenal n awk...skg bln 12..da setahun kite kenal...byk memori yg telah kita ukirkan bersama...yg paling pentingnya sy sgt3 happy dgn awk...thanx a lot syg...sgt3 bersyukur dpt kenal n awk...mmg sy yakin awk yg terbaik bg sy...u are mysuperb hubby...mmuuaahhxx!!!!

pelbagai ujian yg kita hadapi...senyum, marah, tangis...tp itu semua ujian kehebatan dan keteguhan cinta kita...jika dgn sekecil ujian itu kita da berperang dan rebah...maka cinta kita xkukuh... kasih sayang+cinta itu x jujur...sbb kita saling sayang menyayangi, jujur, setia, ikhlas antara satu sama lain maka kita dpt bertahan...

nie bru setahun jagung...panjang lagi kisah hidup kita...byk lagi ujian akn dtg...sblm kita kahwin la kita diuji...klo x serasi bole wat kptsn awl2..yela kahwin bkn utk main2...bkn skjp..tp smpi akhr hayat...lama tau...tp cinta kita ni kita da janji akn pertahankan hingga akhirat kelak...sy da janji n awk en yg sy nk jd bidadari awk kt syurga nt...awk jgn crk org lain tau...mmuuaahhxx!!! smoga ALLAH merahmati hubungan kita ni hingga gerbang perkahwinan+anak cucu+akhirat kelak...

genggamlah tangan kita bersama2 utk harungi kehidupan ini bersama...segalanya kita kongsi bersama...suka duka pahit tawar kehidupan k syg...sy bangga dpt awk...yeaahh!!!!
ingat walau apa pun berlaku kita tetap tempuhi bersama....
LOVE U DAMN MUCH MANJE!!!!

U ARE MYHUBBY...THANX A LOT SAYANG!!! MMMUUAAHHXX 100x!!!!

Begitu juga jika kamu telah bertemu dengan seorang insan.....
yang pasti membawa KEBAIKAN kepada dirimu
. MENYAYANGIMU... MENGASIHIMU...
Mengapa kamu berlengah,
cuba MEMBANDINGKANNYA dengan yang lain.
Terlalu mengejar kesempurnaan.
Kelak, kamu akan KEHILANGANNYA
apabila dia menjadi milik orang lain
Kamu juga yang akan MENYESAL....
hm sekian saja coretan dari sy...thanx a lot bg share sy tulis blog kt sini..hehe..sy xpndi nk wat ayat cam awk.. hehe..nie ayat yg keluar dari hati....huhu...=) Thanx sayang!!!!






No comments:

Post a Comment